როგორ დავბეჭდოთ წებოვან ეტიკეტზე Deli DL-720C პრინტერით »

რა დაგვჭირდება
პრინტერი: Deli DL-720C
თერმული წებოვანი ეტიკეტის რულონი
ოპერაციული სისტემა: Windows 7 ან Window 10
პროგრამა რითიც დავბეჭდავთ: Word, Excel, Paint, Photoshop ან სხვა
ქვემოთ მოცემული ინსტრუქცია მომზადებულია წებოვანი ეტიკეტისთვის ზომით 60x40 მმ, Windows 7-სთვის და საბეჭდი პროგრამით Word 2007.
დრაივერების დაყენება
ჩამოტვირთეთ საჭირო დრაივერები ბმულიდან:
ჩამოტვირთული პროგრამა სახელად "Deli_2021.1.exe" გაუშვით, რათა დაყენდეს დრაივერები. მიჰყევით საინსტალაციო პრორამაში არსებულ ინსტრუქციას "Next" ღილაკზე დაჭერით. პროგრამის წარმატებულად დაყენების შემდეგ თქვენს ეკრანზე გამოჩნდება საქაღალდე "Seagull".
გახსენით "Control Panel". გახსენით "Device Manager". "Other devices"-ში იპოვეთ "Deli DL-720C". კონტექსტურ მენიუდან ამოირჩიეთ "Update Driver Software". ამოირჩიეთ "Browse my computer for driver software". "Browse" ღილაკზე დაჭერით აირჩიეთ თქვენს ეკრანზე არსებული "Seagull" საქაღალდე. დააჭირეთ ღილაკს "Next". დააჭირეთ ღილაკს "Install".
ეტიკეტის ზომის დაყენება
დრაივერების დაყენების შემდეგ გახსენით "Control Panel". გახსენით პუნქტი "Devices and Printers". შემდეგ "Printers and Faxes" სიაში იპოვეთ "Deli DL-720C". კონტექსტური მენიუდან ამოირჩიეთ "Printing preferences". გამოჩნდება ფანჯარა "Deli DL-720C Printing prefeences". ამ ფანჯრის "Page setup" ჩანართში დააწექით ღილაკს "New".
"Label Size" ზომის გრაფებში ჩაწერეთ თქვენს ხელთ არსებული ერთი ცალი წებოვანი ეტიკეტის სიგრძე და სიგანე ველებში "Width" და "Height" შესაბამისად. მაგალითად, სიგრძის ველში "60mm" და სიგანის ველში "40mm". "Exposed Linear Widths" ველში ჩაწერეთ ნულები. მას მერე რაც დააწვებით "OK" ღილაკს, თქვენ უკვე შეგიძლიათ დაბეჭდოთ ეტიკეტზე სხვადასხვა პროგრამის დახმარებით, იქნება ეს Word, Excel, Paint, PhotoShop თუ სხვა.
ბეჭდვა Word-ის გამოყენებით
იმისთვის, რომ დავბეჭდოთ Word 2007-ის გამოიენებით, პირველ რიგში, უნდა დავაყენოთ ფურცლის სწორი ზომა. "Page Layout" ჩანართში დააჭირეთ "Size" ღილაკს. მენიუდან აირჩიეთ "More Paper Sizes". გამოჩნდება ფანჯარა "Page Setup".
"Margins" ჩანართში "Top", "Bottom", "Left" და "Right" ველებში ჩაწერეთ ნული, ან მცირე ზომა, რათა წებოვან ეტიკეტზე ბეჭდვისას ადგილი არ დავკარგოთ.
"Paper" ჩანართში "Width" და "Height" გრაფებში მიუთითეთ ერთ ცალი წებოვანი ეტიკეტის ზომა. მაგალითად, "60mm" და "40mm" შესაბამისად. "OK" ღილაკზე დაჭერის შემდეგ ფურცლის ზომა დაპატარავდება.
თქვენ უკვე შეგიძლიათ შეადგინოთ დასაბეჭდი დოკუმენტი. დაბეჭდვამდე დარწმუნდით, რომ დამბეჭდავ პრინტერში არჩეულია "Deli DL-720C".
შენიშვნების შესახებ მოგვწერეთ. გისურვებთ წარმატებას!

ჩვენი სტრატეგიული პარტნიორი - Deli Stationery »

კომპანიამ Deli Stationery მოღვაწეობა 1988 წელს ნინგბოში, ჩინეთში, დაიწყო, როგორც პლასტმასზე მომუშავე პატარა სახელოსნომ. უკანასკნელი 28 წლის მანძილზე მომხმარებლებისთვის ხარისხიანი პროდუქციისა და მომსახურების მიწოდებით, Deli Stationery გახდა საოფისე და საკანცელარიო საქონლის წამყვანი ბრენდი ჩინეთსა და აზიის უდიდეს საწარმოო ბაზაზე. 7000-ზე მეტი თანამშრომლით მთელს მსოფლიოში, Deli Stationery დღესდღეობით ფლობს ფილიალებს დუბაიში, მოსკოვში, მუმბაიში და ტოკიოში.
Deli Stationery-ს აქვს პროდუქციის სრულყოფილი ასორტიმენტი, რომელიც მოიცავს 12 კატეგორიას და 3000-ზე მეტ პროდუქტს- ს. Deli Stationery- ს ძირითადი წამყვანი კატეგორიებია: წებოვანი პროდუქტები, კალკულატორები, საოფისე ნივთები, ჩასაფაილებელი მასალები, სტუდენტური საკანცელარიო ნივთები, თეთრი დაფები და საწერი კალმები. Deli Stationery - ყველა ტიპის საოფისე ნივთების შეძენის უნივერსალური გადაწყვეტაა.
ჩინეთის ბაზარზე Deli Stationery-ს პროდუქცია შეიძლება მოიძებნოს 50 000-ზე მეტ საცალო ლოკაციაზე - უზრუნველყოფს რა ხარისხიან საოფისე და საკანცელარიო გადაწყვეტილებას მილიონობით მომხმარებლისთვის.
საერთაშორისო დონეზე, Deli Stationery-ს პროდუქციის ექსპორტი ხუთი კონტინენტის 150-ზე მეტ ქვეყანაში ხორციელდება. სეულიდან დაწყებული სტოკჰოლმით დამთავრებული, და მოსკოვიდან მუმბაიმდე და ჯაკარტადან იოჰანესბურგამდე, Deli Stationery-ის გლობალური არსებობა სწრაფად ფართოვდება.
Deli Stationery-ს საწარმოო სიძლიერე და სტრატეგიული უპირატესობა შეუდარებელია ინდუსტრიაში. ოთხი სამრეწველო ზონა და 12 სპეციალიზირებული ქარხანა, რომელიც მოიცავსთითქმის 600,000 მ2, Deli Stationery ინარჩუნებს აზიის საკანცელარიო ნაწარმის უმსხვილეს საწარმოო ბაზას და უზრუნველყოფს დამოუკიდებელი მუშაობისა და პროდუქტისგანვითარების ერთობლივ საიმედო გარანტირებულ ხარისხს. Deli Stationery სრულყოფილად ასრულებს წარმოების მთელს პროცესს. პრესს-ფორმის წარმოების პირველივე ეტაპიდან დაწყებული და საბოლოოდ აწყობით დამთავრებული, ჩვენ მომხმარებელს ვთავაზობთ ხარისხის მკაცრი კონტროლის პროცედურებს და კონკურენტუნარიანი ფასების ზღვარს.
Deli Stationery-ში ჩვენ გვესმის სტრატეგიული ბიზნეს პარტნიორობის განვითარების მნიშვნელობა. ჩვენ ვთვლით, რომ თითოეული კლიენტი მჭიდრო პარტნიორია. ჩვენი ვცდილობთყოველთვის სრულყოფილად, პატიოსნად და სამართლიანად მოვემსახუროთ ჩვენს კლიენტებს და დიდი სიამოვნებით ვასრულებთ ამ დანაპირებს. ჩვენ ვცდილობთ, მოვემსახუროთ ჩვენს კლიენტებს პროფესიონალიზმითა და ხარისხიანად. მოდით ვიმუშაოთ ერთად.

Carte Noire-ის ისტორია: როგორ დავლიოთ ყავა ფრანგულად »

თავისი ბრწყინვალე, ინტენსიური არომატით, Carte Noire გახდა ყველაზე სასურველი ფრანგული პრემიუმ ყავის ბრენდი. აღმოაჩინეთ მისი ისტორია და რატომ არის ის ნომერ პირველი ყავის ბრენდი საფრანგეთში.
პარიზული კაფის კულტურას აძლიერებს კერძების, ღვინისა და რა თქმა უნდა, შესანიშნავი ყავის ზეციური ერთიანობა. ფრანგული სამზარეულო შესანიშნავად არის გამოფენილი ბისტროებსა და ბულვარის ტერასებზე მთელს პარიზში, და სწორედ აქ, თოთოეულ ყავის ფინჯანში, Carte Noire - საფრანგეთის რჩეული ყავის მარცვალი გამოირჩევა თავისი შესანიშნავი გემოთი.
და „თუ სიცოცხლე ასე ნავარდობს“, რატომაც არ უნდა ასიამოვნოთ თქვენს თავს ფინჯანი Carte Noire -ით? ახალი და მაცდუნებელი, საფრანგეთის რჩეული ყავის მარცვალი წარმოაჩენს თანამედროვე პარიზულ შტრიხს.
მდიდრული და ინტენსიური ყავა შექმნა შეზავებისა და ყავის მარცვლის ოსტატმა რენე მონნიერმა, თითქმის 40 წლის წინ. სიტყვასიტყვით თარგმანი ნიშნავს "შავი ბარათი", ბრენდმა მოახდინა სრული რევოლუცია ფრანგული მარცვლის ყავის ბაზარზე, წარმოადგინა რა სუფთა პრემიუმ არაბიკას დაუვიწყარი და დიდებული გემო.
ჯერ კიდევ 1970-იანებში ყავის მზა სახეობებიდან უკვე გამორჩეული გახდა პრემიუმ არაბიკას და რობუსტას მარცვალი. Carte Noire-მა უფრო მეტად მოხიბლა მთელი ერი თავისი პრემიუმ არომატით, როდესაც ასევე სრულიად პირველმა მსოფლიოში წარმოადგინა დაფასოებული პაკეტები. მაშინ როცა ყავის სხვა ბრენდები ინახებოდა მყარ ყუთებში, მონიერს სურდა გამოსულიყო დიზაინის საზღვრებიდან. ფანტასტიკური ფრანგული კუტურიესა და პარიზული ცხოვრების წესის გათვალისწინებით, მისი Carte Noire ჰგავდა სასურველ საუცხოო ნივთს, რომანტიულ საჩუქრად შესათავაზებელ ობიექტს.
ამ ფორმულამ გამოისყიდა თავისი თავი და რამდენიმე ათწლეულის მანძილზე ბრენდმა შეინარჩუნა იგივე ამბიცია და ემოცია, ვითარდება რა მუდმივად, რათა არ ჩამორჩეს ყავის კულტურის ტენდენციებს. დღეს Carte Noire ფლობს შეუდარებელი მარცვლის ყავის თანამედროვე პორტფოლიოს კაფესთვის იქნება თუ ყავის აპარატისთვის - და ცხოვრების ყველა შემთხვევისთვის არომატული დილის დაყენებული ყავით დაწყებული და სადილის შემდგომი ესპრესოს თუ საღამოს უკოფეინო ყავის ვარიანტებით დამტავრებული.
ამ გამოცდილებითა და ინოვაციით, გასაკვირი არ არის, რომ Carte Noire არის ნომერ პირველი ყავის ბრენდი საფრანგეთში. პარიზის დახვეწილი გემოვნების გამო, რატომ არ უნდა შევეცადოთ გავსინჯოთ დღეს Carte Noire-ის ერთი ფინჯანი?
ძლიერი, შესანიშნავი და დაუვიწყარი
თითქმის 40 წლის წინ, როუსტერისა და ყავის მარცვლის ოსტატის რენე მონნიერის მიერ შექმნილი, Carte Noire წარმოადგენს საფრანგეთის ყველაზე გაყიდვად ყავას.
ასიამოვნეთ თქვენ შეგრძნებებს და მოიდუღეთ უგემრიელესი დაუვიწყარი არომატის ყავა და მიიღეთ დღევანდელი დღის მადლი.
წყარო:
19 MAY 2017 • 2:45AM
The Telegraph